NANOSTONE

           5 LUCRURI DE DISCUTAT CU CLIENTIi DESPRE SIGILAREA SUPRAFETEI

SIGILAREA SUPRAFETEI

 

Primul pas care trebuie sa-l faceti intr-un proces de impermeabilizare este înțelegerea nevoilor și dorințelor clientului. Atunci va fi responsabilitatea dvs. să alegeți un produs de sigilare care să se potrivească cel mai bine cu nevoile pe care le are acesta. Și dacă așteptările clientului sunt de neatins, este de datoria dvs. să le oferiți motive și să le sugerați alte soluții viabile. În fruntea acestui proces stă cunoștințele despre produs!

Ești expertul și cineva se bazează pe tine pentru a-i recomanda un produs de etanșare.. 

 Iată cinci sfaturi utile pe care sa le faceti cu clientul dvs. înainte de a începe  sigilarea suprafetei:

  1. Arătați-le suprafete deja impermeabilizate.

Dacă clientul caută luciu sau îmbunătățirea culorii, ar trebui să le prezentați întotdeauna o suprafata tratata de produsul respectiv, astfel încât să aibă o imagine vizuală despre cum ar arata rezultatul final. De asemenea, veți dori să discutați dacă și modul în care etanșarea va avea impact asupra rezistenței la alunecare.

  1. Oferiți o imagine de ansamblu.

Parcurgeți scurt clientul prin pașii de sigilare, astfel încât să știe la ce să se aștepte. Explicați procesul general de etanșare și clarificați durata în care suprafața va rezista procesului de impermeabilizare.

  1. Fiti pregătit cu o ofertă.

Când clientul dvs. vă solicită un preț, nu vă blocati și spuneti adevarul.  Dacă te ocupi de curățare și sigilare, este imperativ să ai un proces de cotare oficializat. Când prezentați o ofertă detaliată (și bine gândită) către clientul dvs., aceasta va spori semnificativ încrederea în tine și va ridica cu siguranță nivelul dvs. de profesionalism.

      4. Atenție la vreme

Vremea joacă un rol uriaș în rezultatul de succes al unui proiect de etanșare. Informează-ți clientul care sunt condițiile optime pentru a putea finaliza impermeabilizarea și că temperaturile extreme pot influenta procesul de etansare impermeabilizare.

      5. Discutați despre întreținerea suprafetei.

Preveniti-va clientul cu privire la cât de des ar trebui să își impermeabilizeze suprafața exterioară pentru a avea o performanța și o durata de viață mai lunga. În funcție de nivelul de “trafic” pe suprafata tratata, intervalele de timp pot varia, așa că asigurați-vă că aveți o idee si un bun raspuns cu privire la acest acest aspect. De asemenea, discutați despre importanța curățării de rutină.